طرح فروش کارت تبریک نوروزی محک

طرح فروش کارت تبریک نوروزی محک

در بهاری که بار دیگر، سرودن ترانه تازگی با موسیقی رویش دوباره طبیعت است، سبز وآزاد با نیت سلامتی، به استقبال   اولین آغاز قرن  می‏رویم.

با سلام و احترام؛

 

همانطوریکه مستحضرید، مؤسسه خيريه حمايت از كودكان مبتلا به سرطان “محك” از سال 1370 در قـالب یک سـازمان غیردولتی، فعاليت خود را آغاز کرده و تنها با اتکا به مشارکت‌هاي مردمی ‏اداره می‌شود. محک به عنوان یک سازمان چند عملکردی به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه‌های امور خیریه، درمان و تحقیقات دست یافته و تاكنون بيش از 32000 كودك مبتلا به سرطان زیر 16 سال را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است.

حضور هميشگي و حمایت مالی نیکوکاران طی سالیان متوالی، همواره محک را در مسیر تحقق اهداف خود یاری نموده است. خانواده بزرگ حامیان کودکان مبتلا به سرطان در محک در سی‏امین سال فعالیت خود و در هشتمین ممیزی استاندارد بين‌المللي NGO Benchmarking توانسته با اخذ امتیاز 97.5%، در صدر جهان بایستد که نشان از مطابقت عملکرد محک با استانداردهای جهانی و اطمینان از بهترین شیوه صرف کمک‌های مردمی در آن است.

تعهد به پایداری و گسترش روزافزون فعاليت ها و خدمات و به تبع آن افزايش هزينه ها سبب گرديده مؤسسه خیریه محك با توجه به استقبال شما نیکوکاران عزیز و تجربیات موفق سال های گذشته، امسال نیز اقدام به چاپ كارت هاي تبريك اختصاصي نوروز 1400 نموده است و تمام عواید حاصل از فروش این کارت‏ها برای تامین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان محک اختصاص می‏یابد. لذا، از شما دعوت مي‏شود با توجه به پتانسيل موجود در سازمان خود با خرید این کارت ها و اهدای آن به همکاران و آشنایان خود، ما را ياري دهيد تا بار دیگر در کنار هم سال نو را با نیت سلامتی تمام عزیزانمان آغاز کنیم و رسم زیبای با هم بودن را به جا آوریم.

اطلاعات کارت های تبريك نوروز 1400، بهمراه 10  طرح کارت ، در فایل پیوست تقدیم می گردد. به منظور ارائه خدمات بهتر و فراهم بودن امکان تحویل به موقع سفارشات، از همین امروز می توانید نسبت به ثبت نهایی سفارشات خود اقدام فرمایید.

همچنین در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در صورت نیاز به تعداد کارت اختصاصی کمتر از 1000عدد با متن ولوگو ، میتوانید با پرداخت هزینه 1000عدد کارت سفارش خودرا ثبت نمایید.

جهت كسب اطلاعات بیشتر و هماهنگي با شماره تلفن 23501379 خانم مظلومین ,بخش پروژه‏های خاص، تماس حاصل فرمایید.

پیشاپیش از بذل توجه جنابعالی سپاسگزاريم.

اینجا کلیک فرمائید.

اشتراک گذاری